کد خبر: 1228993
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
علاوه بر حوزه حقیقی، لازم است در فضای مجازی نیز پاسخگوی سؤالات، ابهامات، شبهات و انتقادات مردم باشیم و کنشگری به‌موقع، مسئولانه و به‌دور از خطا را در همه سکو‌ها و شبکه‌های اجتماعی مد نظر داریم. معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با تأکید بر اینکه پلیس و جامعه یک بطن و یک پیکر هستند

جوان آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور راه‌اندازی باشگاه دانش‌آموزی پلیس را یکی از دستاورد‌های فراجا برای تربیت شهروند قانون‌پذیر اعلام کرد. 
سردار سعید منتظرالمهدی در بیست و ششمین همایش معاونین فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌ها تشریک مساعی، اشراف اجتماعی و تلاش بیشتر برای گفتمان‌سازی تأمین امنیت با همیاری و مردم‌یاری را از اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: علاوه بر حوزه حقیقی، لازم است در فضای مجازی نیز پاسخگوی سؤالات، ابهامات، شبهات و انتقادات مردم باشیم و کنشگری به‌موقع، مسئولانه و به‌دور از خطا را در همه سکو‌ها و شبکه‌های اجتماعی مد نظر داریم. معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با تأکید بر اینکه پلیس و جامعه یک بطن و یک پیکر هستند، افزود: خوب می‌دانیم که مطالبه مردم از پلیس در تأمین امنیت عمومی بحق است و ما در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم و از پای نمی‌نشینیم. به گفته وی، تشکیل باشگاه دانش‌آموزی با هدف پیشگیری، آموزش، مصون‌سازی و در نهایت تربیت شهروندان مسئول و قانون‌پذیر از جمله اقدامات نوآورانه و پیش‌دستانه فراجا در حوزه اجتماعی و فرهنگی است. 
برقراری، بسط، تقویت و ارتقای ارتباطات با حوزه‌های مختلف اجتماعی، دانشجویی، طلاب، نخبگان، خبرگان و اساتید نیز از دیگر اولویت‌های مأموریتی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس است که سردار منتظرالمهدی به آن اشاره کرد. 
وی رصد آسیب‌های اجتماعی و نگاه پیش‌کنشگری حوزه فرهنگی و اجتماعی فراجا و همچنین تأکید بر تقویت اثربخشی مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس در حل و فصل چالش‌های خانوادگی و منازعات اجتماعی را از اقدامات مطلوب و شایسته اخیر سازمان بزرگ و امنیت‌ساز فراجا، به‌ویژه در حوزه اجتماعی استان‌ها اعلام کرد. سخنگوی پلیس افزود: شناخت جامعه و چگونگی همراه‌سازی مشارکت مردم در به ثمر نشستن مأموریت‌های پلیس کاملاً ضروری است که نباید از آن غافل شد. 
وی تصریح کرد: توسعه مردم‌یاری و استفاده از همکاری عموم شهروندان در نظم و امنیت عمومی، افزایش تعامل و همکاری جامعه فرهنگی و اجتماعی فراجا و صدالبته توجه جدی به نسل نوجوان و جوان برای ارتباط مؤثر با بخش‌های فرهنگی و ایجابی فرماندهی انتظامی از حوزه‌های مهمی است که فراجا از آن غافل نشده و گام‌های مؤثری برداشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار